Veelgestelde vragen
Zit er een blower bij?
Jazeker. Er wordt een blower meegeleverd voor het opblazen van de pop. De blower dient continu aan te staan, anders loopt de pop leeg. De blower verbruikt weinig stroom! (< 400 Watt) en heeft slechts één stopcontact nodig.
Kan ik de pop ook bij jullie ophalen en terugbrengen?
Ondanks de gratis postbezorging kan het wenselijk zijn de bestelling op te halen bij ons depot in Wormerveer.
Woon je in de buurt of wil je de pop graag zelf ophalen en terugbrengen? Neem dan even contact met ons op via info@sarahabrahamexpress.nl of 06 4872 5948.
Hoe werkt gratis bezorging met PostNL?
Al onze opblaasbare Sarah en Abraham poppen huur je inclusief gratis bezorging door PostNL in heel Nederland. PostNL bezorgt de pop 1 of 2dagen voor de gekozen huurperiode bij je thuis, op het werk of bij een PostNL-pick up point.
Voorbeeld: Je wil op zaterdag 18 mei een pop huren. In dit geval wordt de pop donderdag 16 of vrijdag 17 mei bezorgd door PostNL. Je kan de pop thuis laten bezorgen, op werk/de zaak of op ieder willekeurig adres in Nederland.
De pop wordt verstuurd in een stevige verzendkist. Deze kist weegt tussen de 14 en 20 kg, het precieze gewicht is afhankelijk van de gehuurde Sarah of Abraham pop. De afmetingen van de kist zijn ongeveer 60 x 40 cm.
Hoe werkt gratis bezorging bij een PostNL punt?
Wil je niet thuis wachten op de bezorging van je pop of wil je de bestelling geheim houden? Laat je pop dan bezorgen bij een van de 4000 PostNL-punten. Deze optie selecteer je eenvoudig in de winkelmand en is helemaal gratis!
Voorbeeld: Je wilt op zaterdag 18 mei een pop huren. In dit geval wordt de pop donderdag 16 of vrijdag 17 mei bezorgd bij het door jou gekozen PostNL-punt. Met vierduizend servicepunten is er altijd eentje bij jou in de buurt.
Bekijk het dichtstbijzijnde PostNL punt voor jou.
De pop wordt verstuurd in een stevige verzendkist. Deze kist weegt tussen de 14 en 20 kg; het precieze gewicht is afhankelijk van de gehuurde Sarah of Abraham pop. De afmetingen van de kist zijn ongeveer 60 x 40 cm.
Hoe werkt gratis retour sturen met PostNL?
Op de gekozen retourdatum lever je de pop vóór 16.30 uur in bij een van de 4000 PostNL-punten. Het retourlabel hebben wij al uitgeprint en vind je in de verzendkist. In deze kist vind je ook een instructiekaart die stap voor stap beschrijft hoe het retour sturen werkt. Het is heel eenvoudig:
1. Stop de pop compleet, droog en schoon in de verzendkist
2. Plak het retourlabel bovenop de deksel van de verzendkist (retourlabel vind je in de verzendkist)
3. Lever de verzendkist in bij een PostNL-punt naar keuze en laat de retoursticker inscannen
4. Je krijgt bij het PostNL-punt een verzendbewijs mee.; hierdoor weet je zeker dat de pop op de juiste manier retour is gestuurd
5. Binnen 1 of 2 dagen wordt de pop weer bij ons afgeleverd. Je ontvangt van ons een e-mail zodra de pop retour en gecontroleerd is
Het retourlabel hebben wij vooraf betaald. Je hoeft bij het PostNL punt dus niet meer te betalen voor het retour sturen!
Heb je een zondag als retourdatum gekozen? Indien een PostNL-punt op zondag geopend is, kun je de pop ook op zondag retour sturen. Als dit niet mogelijk is dan lever je de pop maandag voor 16.30 uur in bij een PostNL-punt.
Bekijk het dichtstbijzijnde PostNL-punt voor jou.
Hoe selecteer ik de huurperiode?
De huurperiode selecteer je eenvoudig in de winkelwagen.
Voorbeeld: Je wilt een opblaasbare pop huren en deze op zaterdag 18 mei opzetten. Selecteer 18 mei bij "Ik heb de pop nodig op:" en 19 mei bij ''Ik stuur de pop retour op:''. Je pop wordt in dit geval op donderdag 16 of vrijdag 17 mei bezorgt door PostNL. Dit is bij de prijs inbegrepen.
Tip: Wil je een pop langer dan een dag opzetten? Selecteer dan de dagen dat je de pop wilt opzetten. Bijvoorbeeld donderdag 16 mei t/m zaterdag 18 mei. De prijs voor de extra dagen wordt direct in de winkelmand getoond. In dit geval wordt de pop dinsdag 14 mei of woensdag 15 mei bezorgt door PostNL en stuur je de pop op zondag 17 mei of maandag 18 mei retour via een PostNL punt.
Hoe betaal ik?
De meest gekozen betaalmethode is IDEAL.
Wanneer wordt de pop bezorgd?
Je gehuurde Sarah of Abraham pop wordt 1 of 2 dagen voor de huurdatum bezorgd door PostNL.
Bijvoorbeeld: Je wilt een pop op vrijdag 20 oktober huren. In dit geval wordt de pop woensdag 18 of donderdag 19 oktober bij u bezorgd. Precies hetzelfde geldt als je gekozen hebt voor bezorging bij een van de 4000 PostNL-punten. Lees meer over gratis bezorging
Kan ik ook op zondag retour sturen?
Jazeker; veel PostNL-punten zijn ook op zondag geopend. Het is in dat geval mogelijk om de pop ook op zondag retour te sturen. Wil je weten welke punten er op zondag open zijn? Klik op onderstaande link en vul je postcode in. Je ziet dan precies welk PostNL het dichtstbijzijnde voor jou is en de openingstijden.
Bekijk het dichtstbijzijnde PostNL-punt voor jou.
Kunnen jullie zien wanneer ik mijn retour inlever?
Ja, wij krijgen hier een melding van. Zorg dus dat je de pop op tijd weer inlevert, zo voorkom je extra kosten.
Je hoeft ons niet te laten weten als je hem ingeleverd hebt. Bewaar wel nog even je verzendbewijs tot je van ons een mail hebt gehad dat we je retour verwerkt hebben.
Hoe vind ik een PostNL-punt?
Dat is heel eenvoudig! Klik op onderstaande link en vul je postcode in. Je vindt direct de ideale locatie en openingstijden van het voor jou dichtstbijzijnde PostNL-punt.
Vind het voor jou dichtstbijzijnde PostNL-punt.
Wat wordt er allemaal geleverd?
De pop wordt als compleet pakket in een verzendkist geleverd inclusief:
- De gehuurde pop
- Elektrische blower (voor het opblazen van de pop)
- Leeftijdsbordje (standaard 50 jaar)
- Haringen
- Scheerlijnen (zitten al aan de pop vast)
- Opzet- en afbouw instructiekaart
- Retour instructiekaart
- Retourlabel voor het gratis retour sturen met PostNL
- Verzendkist
Is het opzetten eenvoudig?
Jazeker. Het opzetten van de pop is super eenvoudig en binnen 5 minuten gebeurd! Je ontvangt enkele dagen voor het feest de opzet-instructies per e-mail. Deze worden ook op papier meegezonden met je bestelling, net als de afbouw-instructiekaart.
Is het afbouwen eenvoudig?
Absoluut. Het afbouwen van de pop is super eenvoudig en in enkele minuten gepiept! Sowieso ontvang je voor de zekerheid een afbouw instructie per e-mail en een fysiek exemplaar in de verzendkist van de pop.
Kan PostNL de pop ook ophalen?
Deze service is helaas komen te vervallen. Wij bekijken de opties om deze dienst opnieuw in te voeren.
Kan ik als bedrijf huren?
Geen probleem. Wordt er iemand op de zaak 50 of willen jullie bijvoorbeeld de jarige directeur verrassen met een Sarah of Abraham pop? Ook dan huur je bij ons eenvoudig online een pop die gratis op werk bezorgd wordt door PostNL.
Kan ik achteraf betalen?
Het is helaas niet meer mogelijk om achteraf te betalen. Bestellingen die niet betaald zijn, zullen niet verstuurd worden. Indien je een bestelling plaatst die niet betaald is, wordt deze binnen 24 uur geannuleerd.
Word ik op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering?
Ja, door middel van een Track & Trace-code. Zodra je gehuurde Sarah of Abraham ons magazijn verlaat ontvang je deze code automatisch per e-mail en kun je precies zien wanneer de pop geleverd wordt.
Als je de Track & Trace code hebt ontvangen, is er vaak nog geen exacte levertijd bekend. In 90% van de gevallen wordt de levertijd rond 23.30 uur bekend gemaakt; als dit niet het geval is, wordt de levertijd in de ochtend bekend gemaakt.
Word ik op de hoogte gehouden over mijn bestelling?
Zodra je je bestelling plaatst via de website krijg je van ons een mail met een bestelbevestiging. Vanaf dan staat jouw bestelling automatisch in onze agenda. Je hoeft ons dus niet te mailen of we je bestelling niet vergeten.
De dag dat wij jouw bestelling meegeven met PostNL ontvang je weer een mail van ons en zodra deze gescand is bij PostNL, ontvang je van hen een mail met de verwachte leveringsdag en -tijd.
Houden jullie rekening met feestdagen?
Jazeker houden wij rekening met feestdagen en/of andere drukke periodes bij PostNL. Het is niet nodig om ons op de hoogte te brengen van feestdagen. Je kunt gewoon de gewenste gebruiksdatum opgeven bij het bestellen, wij zullen zo nodig je bestelling eerder versturen zonder extra kosten.
Kan ik bij jullie veilig betalen?
Uiteraard. Onze website draait op een SSL-beveiligde server. We maken gebruik van met online betaalprovider Buckaroo. Dit is één van de grootste online betaalproviders van Nederland. Wij garanderen een veilige online betaalomgeving.
Moet ik borg betalen?
Nee. Wij rekenen geen borg voor het huren van onze Sarah en Abraham poppen. Uiteraard dien je wel zorgvuldig en netjes om te gaan met onze artikelen. Wij controleren alle geretourneerde poppen op schades of afwijkingen.
Zijn jullie prijzen inclusief of exclusief BTW?
Al onze prijzen zijn inclusief BTW.
Past de pop in mijn auto?
Jazeker. We hebben twee verschillende afmetingen.
Verzendkist 1: is 60x40x40 centimeter (L x B x H). Totale gewicht bedraagt 15 a 18 kg.
Verzendkist 2: 80x40x32 centimeter (L x B x H). Totale gewicht bedraagt 19 a 21 kg.
Wat zijn de openingstijden van jullie klantenservice?
Openingstijden klantenservice:
Maandag |
09.00 tot 18.00 uur |
Dinsdag |
09.00 tot 18.00 uur |
Woensdag |
09.00 tot 18.00 uur |
Donderdag |
09.00 tot 18.00 uur |
Vrijdag |
09.00 tot 18.00 uur |
Zaterdag |
09.00 tot 18.00 uur |
Zondag |
Gesloten |
Telefonisch: 06 4872 5948
E-mail: info@sarahabrahamexpress.nl